lite senare..

försökte ta vara på de sista solstrålarna för dagen genom att promenera med hundarna.
visade sig att jag var ute i lite sista sekunden,
men fick iaf se en halv solnedgång he he.
dock liiiite kallare än var det var när jag var ute tidigare idag,
och så var det lite is och snö kvar i skogen där jag gick också,
men tjaaa sånt får man väl stå ut med!
hundarna blev glada iaf, den ena fick göra av med lite överskottsenergi,
och den andra fick stanna varannan sekund och lukta på allt knas i skogen.
jah, roliga jyckar! :q
men dom är soeta.
sen när jag kom in fick jag visserligen torka lera och plocka bort halva skogen från deras tassar
(hur hamnar alla grankvistar och taggbuskgrenar i pälsen? i dont know!)
men jaaa som sagt, glada hundar så det får det vara värt!



he he fluffbollar....... :D

anyways, back to pluggandet! pussåkram va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0