he he tja

nämen idag är det internationella kvinnodagen,
och jag sitter i köket. he he coincidence i wonder?...
hehe.

igår blev det personalutbildning med max, på barkarby gård.
myspys och sånt.
sen blev det corona med lime, bowling, smör-öl, knas och dubbelstrike! JARRÅ.
så jävla skön jag är. sen att det gick dåligt i övrigt behöver vi inte snacka om...
ännu senare blev det lionbar, och sen ace.
johanna dök upp, det blev maxmat med seg kassapersonal...., den dåliga kondisen kickade in,
vi missade nattbussen och kom hem sisådär jättesent. eller tidigt, beror på hur man ser det!
träffade kul-t killar på nattbussen som gav mig sitt visitkort (?). knas.
men det var väl kul.
sen sov jag. bästa ever.
och vaknade av alarmet i mobilen hehehehehehe fett jobbigt.
men lika bra, hade kunnat sovit fortfarande annars.
tur att man tänker lite fast man har druckit öl. och lite cider.
men nu lär man vara fattig. sucks.
oh well! whaaateevvvva.

sen har det varit massa fler dagar som det säkert har hänt roliga saker på,
men sånt orkar vi inte snacka om, nobody cares iaf!

idag har jag petroliumblå naglar, har druckit en kanna te,
funtar på att göra pancakes, ska plugga lite...
men det är så SKÖNT att vara ledig! DÖR så skönt det är.
dags för lite serious business, har faktiskt en sorts redovisning imorn. jobbigt. men ok.

puss å kram och ha det så kult osv osv w/e.
man skulle ju inte säga nej till att se ut som b-ruden till vänster. mmmmhm.



ååååh juste molotov jive kommer med ett nytt album snart, peppÄÄÄ! :D
ohwell. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0