ett steg mot ljusare tider.

i dubbel bemärkelse!
dagen idag har hittills varit betydligt bättre än dagen igår,
och dessutom känns det verkligen som om det blir ljusare och ljusare utanför fönstret! :)

jag fick nyss reda på mitt tentaresultat från den förra tentan,
och det känns skönt att slippa tänka på den något mer,
ja det gick bra helt enkelt! :)
trodde jag inte riktigt, så det var riktigt skönt faktiskt!

sen är det en del saker som fortf känns sådär,
jag fick nämligen inte jobbet jag ville ha tills i sommar,
så nu har jag livskrisen här borta!
men men men det löser sig väl, i suppose!

har pluggat typ hela dagen utom när jag var på twilfit och tjänade 525 spänn på 30 min..
åh tänk om alla jobb var så välbetalda!

nu blir det mera plugg, sen en vårpromme med hundarna,
middag, mera plugg, och lite erik&mackan ikväll! hehe.
imorgon ska jag ha upplärning på ett ställe vid stadshagen.
och sen plugga ännu mera!
blir säkert skojjj. eller nått.



rom. my love. efter viktor. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0