ah eller kanske

hej vänner!

idag har varit en både bra och dålig dag.
imorse blev jag lite skrajsen att jag kanske kommer få kräkis.
men so far so good kan jag säga.
fast peppar peppar heheh.

sov hos frejs i natt, sen i morse åt vi mumsimumsfrukost.
sen skulle b-rudarna jobba, så jag åkte till viktor och sov lite. hehe. bra sak.
viktor är också en bra sak.
sen var jag tvungen att åka till skolan, det var en dålig sak.
skitjobbigt att gå upp buuuuh.
men väl i skolan var det väl inte så farligt egentligen.

slutade tidigare än vanligt. bra sak.
åkte till twilfit för att jobba lite och köpa massa saker!! :D
det är nämligen så att på huvudkontoret, där jag provar saker,
så får de suuupermycket underklädesprover som de inte använder.
därför har de utförsäljning lite nu och då för de som jobbar där!
och som tur är så jobbar jag ju där atm! :D wuuuuhuuu. bra sak!
och det är ingen snål utförsäljning heller!
trosor 5 kr styck, två par strumpor 5 kr! osv osv! bra sak.
det dyraste var morgonrockar och sidensaker osv, som kostade 50 kr. bra sak!!
köpte lite väl mycket kanske, heheheh men lätt värt.
köpte en massa saker till mig, plus lite trosor till annicka & frejs.
sammanlagda kostnaden ca 220kr, och då kostade b-rudarnas grejer 70spänn. bra sak.
hehe ja om ni räknar på det så ser ni att det är rätt billigt.
här är nämligen de sakerna jag köpte till mig själv för 150 sammanlagt!



- ett par flanellpyjamasbrallor (till vänster)
- ett nattlinne typ (grått under pyjamasbyxorna)
- ett par svarta sidenshorts (längst ner, som ser blå ut fast de är svarta irl)
- två par tjocka strumpbyxor (ett av dom är i kashmir & ull, sååååå mysigaaa! .. uppe till höger)
- ett set med bh & trosa i leopard, mjauuu (SKOJA EH längst upp iaf..)
- och sen tio par trosor till :D hehe.
bra sak!!

sen drog jag med syster till mammas jobb där vi mötte upp mamma,
och sen gick vi och åt på pong asiatisk restaurang.
åt buffé, omnom! bra sak.

åkte hem, kollade allt jag missat i livet, dvs min mejl.
och sen satte jag mig för att plugga! dålig sak.
har seminarium imorgon och är tvungen att skriva en liten sammanfattning,
för vår grupp ska ses innan seminariet och då måste alla ha skrivit lite saker som vi kan snacka om.
och vi bestämde det här igår, när jag inte var hemma så det gick inte så bra med det,
pluggade inget igår. eller jo läste typ 2 kapitel i en bok. vilket var bra gjort ändå.
så nu har jag suttit och läst massa artiklar och böcker och skrivit ihop lite.
först gick det bra, men sen kom jag på att jag bara skrivit en tredjedel, och så blev jag ledsen.
jaaa det tar sån tid att tänka när man är död i huvudet! så ja. dålig sak.

sen när jag knåpat ihop lite halvdana saker gick jag upp för att äta nått litet,
man blir ändå hungrig trots att man ätit buffé, vi åt vid typ 5- halv 6 så det var ett tag sen.
hursomhaver, när jag kommer upp och kollar i kylen ser jag att mamma köpt SALAMI!! <333 bäst sak!
och dessutom hade vi danonino! ni vet såna små yoghurtar som smakar konstgjort men gott hehe.
så det blev en bra avslutning på dagen. hihi.

nu ska man bara hoppas att man inte får kräkis.. peppar peppar.
har jag inte fått det imorn typ kväll/natt lär jag vara safe.
leskigt. hatar spya. och att spy. blä.

nä nu jeflar blir det ringa viktor, och sen sängen! trött b-ela!
pussåkram världen!
(och min supersexiga pojkvän! hähäh :D )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0