träna & protein!

hann viss med ett snabbt blogginlägg! muhuhu!

var och simmade, som sagt!
simmade 1km (40 längder) ! sköööööönt!
faktiskt, det är skön träning att simma,
man blir ju inte trött i musklerna lika snabbt & på samma sätt :p
så nu kom jag hem och skulle byta lite kläder,
hann både ta en kaffe och dubbla stekta ägg till lunch!
(oh yeah koffein fett & protein <3)

nu ska jag vidare mot nya äventyr!
till viktor dvs.. höhö. långt värre.

och åååh juste jag har lagt upp min kurslitteratur för avklarade kurser i går,
och har redan en tjej som vill köpa typ allt!
superskönt att både bli av med dom, och få lite pengar på köpet!
för jag menar, de pengarna är ju redan borta för mig typ,
så kommer kännas som om jag får pengar från ingenstans!
mikket bra.
på tal om pengar så har min lönespec fortf inte kommit upp, dööö!
jag vill veta hur mycket jag får juu. jaja.
så kan det gå yao.

ha det bra nu alla pusselipuss!



(gammal sommarbild, 2010, aaawww)

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0