dream.

chacha bloggen!

torsdag, redan. snabb och fullspäckad vecka!
måndag blev det skola som jag redan skrivit om hehe.
tisdag skola och plugg efteråt.
träffade viktor och åt semlor. omnomnom.
igår blev det först twilfit på morgonen, sen lunch på subway med viktor,
och sen skola.
och efter det ett stycke gruppintervju. japp.
den kändes sådär, ingen aning hur det går.
idag var jag först hos le optiker, och sen på en provning på hm,
jarrå. vilket innebär typ samma sak som jag gör på twilfit.
men just nu är allt så luddigt så jag vet inte om jag kommer jobba där eller icke.
vore kul om jag fick alla jobb jag har på g, sisådär 5 atm..
fast twilfit är inte så länge till eftersom det är vikariat,
och max vet jag inte hur det blir med heller om jag får något nytt.
har ju visserligen fått lite jobb via uthyrningsfirman,
men tiderna är ju så rand0m så jag vet inte hur mycket jag får där.
hur som helst, time will tell!

imorn ska jag iaf stå i hammarby sjöstad hela eftermiddan och dela ut smakprov! haha.
japp, cash is cash... :D
på kvällen blir det mp för att fira palin lite, ja typ så!
resten av helgen är ännu oviss!
för övrigt får jag både lite lön och lite studiebidrag imorgon, najs.
men eftersom jag är så fattig ska jag göra ett stycke budget typ,
och spara så mycket som möjligt till sommaren och ev tatuering osv!
japp.

nu vill jag klaga på två saker! :D
1. idag när jag gick i stan såg jag en chey, ja en rätt så snygg chey,
eller ja väldigt ordentligt fixad iaf. förutom att hon inte hade några byxor.
missförstå mig rätt, haha, hon hade faktiskt leggings. men bara leggings.
och ja visst var de svarta, men man såg igenom dom.
med andra ord, man såg hela hennes rumpa.
och jag tänkte, varför är hon inte smart nog att vända sig om när hon kollar sig i spegeln?!
nu får folk faktiskt skärpa sig. man kan inte ha leggins utan iaf en lång tröja.
det är F U L T och ingen vill se din fula rumpa!

2. människor kan inte köra bil. punkt.
igår efter min jobbintervju gick jag till max och åt, japp själv!
och bredvid max ligger ju elgiganten.
så när jag gick ut från max såg jag en syn som inte är ovanlig,
en bil som först ignorerade en påbudskylt och sen dessutom körde mot enkelriktat.
parkeringarna är ju ordnade så att man kör in på ett ställe,
parkerar, och sen fortsätter köra runt innan man kör ut på samma ställe som man kör in.
alltså för att man ska köra runt och för att det inte ska vara så mycket mötande trafik.
man kan antingen köra runt elgiganten och sen bakom max och ut på sidan,
eller köra in mellan max och elgiganten och köra nästan ett helt varv runt max,
och sen ut.
men nästan varje gång man är på max ser man någon köra mot enkelriktat,
antingen på väg in eller ut.
alltså varifrån fick dessa människor sina körkort undrar jag?
man vill ju ge dom en käftsmäll och böter!
för hur dålig kan man vara? dom kör i typ 20km/h, visst hinner dom se skyltarna!
eller är de blinda eller bara dumma i huvudet? jag vet inte.
men det gör mig galen! 

skulle bara säga det! :D

Så nu ikväll blir det pg, bara för jag kan!
hänga lite med köömpisar, typ bästa johanna och mika och palin!
mikket braaa.

puss på er vänner.
minnesbild! hihi puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0