chacha bloggen!

oh no i didn't!

haha. kvällshumor. oh gosh.

såg nyss nya gossip girl. aaah yes det är awesome. tänker inte säga emot mig själv där!

nu blir det scrubs, nötter, och sen sova.
yey fin kväll!

igår var jag med fina lilla viktor, min söta gullunge till älskling!

imorgon blir det skola, ikeadejt med vännerna,
och sen hänga på la casa del freja! :D
he he skojj.

och så ska jag klaga! eller ja, kommentera. men det låter ju negativt! hehe.
okej men igår såg jag en b-rud.
hon hade en uuuurful kombo på sig, dog lite!
först hade hon ett par kakifärgade byxor, ni vet militärstyle med fickor och sånt.
och visst jag har inget emot kakifärg, det kan vara helt ok, om man matchar rätt.
och jag må inte vara världens fan av militärbraller, snarare tvärtom, men,
det som var hemskt var de skor hon hade till.
nämligen, overknee-höga tajta stövlar.
och omg. ja det var bland det hemskaste jag sett.
i klädväg, menar jag.
skulle bara säga det.

hey godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0